لمینت دندان در اصفهان | بهترین قیمت لمینیت دندان در سال 99

احتمالا شنیده باشید که دوستانتان در مورد لمینت دندان در اصفهان ( جراح دندانپزشک ) صحبت می کنند. شاید برای شما هم این سوالات ایجاد شده باشد که لمینت دندان در اصفهان چه ویژگی هایی دارد؟  بهترین خدمات لمینیت دندان در سال 99 را کدام مطب دندانپزشکی ارائه می دهد؟  در این مقاله اختصاصی به بررسی انواع مزایای لمینت دندان در اصفهان میپردازیم.  همچنین یک متخصص لمینت دندان در اصفهان در زمینه درمان مشکلات لمینت دندانی در اصفهان را به شما عزیزان و همراهان وبسایت دکتر دشتی معرفی خواهیم کرد. پس لطفا تا آخر این مقاله تخصصی , با ما همراه باشید.

متخصص لمینت دندان میشه معرفی کنید ؟

اگر به دنبال بهترین و مجهزترین مرکز لمینت دندان در اصفهان هستید, ما به شما کلینک تخصصی دکتر عطاالله دشتی , جراح دندانپزشک در اصفهان را پیشنهاد میکنیم. دکتر دشتی با سابقه درخشان بیش از 20 سال در زمینه دندانپزشکی  ,  تمامی خدمات تخصصی مرتبط با لمینت دندان را انجام میدهد.

قیمت لمینت دندان در اصفهان چقدر است ؟

هزینه لمینت دندان در اصفهان به صرفه تر و پایین تر از قیمت لمینت دندان در تهران و مشهد و شیراز هست و طبیعتا رضایت بیشتری در میان علاقه مندان به خدمات لمینت دندان در اصفهان را مشاهده میکنیم.  نتیجه قابل توجه و خوبی که مراجعین عزیزمان در شهر اصفهان داشتند نشانگر این موضوع هست که از نظر علاقه مندان به یک لمینت دندان اصفهان , داشتن تخصص در این امر و همچنین هزینه معقول و به صرفه توسط دندانپزشک متخصص در اصفهان  ,جزو  فاکتور های اساسی محسوب میشود. برای اطلاع از آخرین نرخ قیمت لمینت در اصفهان , با کلینیک تخصصی دکتر عطالله دشتی لطفا تماس بگیرید. مشاورین مجرب این مرکز فوق تخصصی دندانپزشکی در اصفهان به شما کمک میکنند که بهترین تجربه را از خدمات ما داشته باشید.

لمینت دندان  چیست ؟

لمینت های چینی یه صورت محاوره‌ای به ورقه‌‌ای از چینی ارجاع داده می‌‌شوند و اخیرا بخاطر کیفیت زیبایی آنها بسیار مشهور شده‌اند. لمینت های با دوام در برخی موارد ترجیح داده می‌شوند زیرا دندان های زنگ زده نمی‌توانند با فرایند های سفید کردن دندان تغییر کنند. آنها همچنین نتایج زیبایی لذت بخشی را برای وقتی مشکلی با شکل و فرم دندان ها مشاهده می‌شود، یا وقتی فضاهایی بین دندان ها به نام دیاستما رخ می‌دهد، فراهم می‌آورند.
دندان لمینت شده از جنس چینی، در روش و مواد ساخت آنها با پوشش چینی های سابق متفاوت است. در پوشش چینی، باید سایشی را در حدود 2 تا 2.5 میلی متر در سراسر صفحه‌ی دندان ایجاد کرد، در حالی که در لمینت فقط 0.5 تا 1 میلی متر سایش در بخش جلویی دندان نیاز است. چینی های ساخت لمینت مشخصات عالی در مقایسه با چینی های سابق دارند و نتایج بسیار خوبی از نظر زیبایی به ارمغان می‌آورند.

مزایای لمینت دندان چیست ؟

لمینت دندان در بیمارانی ترجیح داده می‌شود که می‌خواهند دندان هایی با ظاهر تمیز همراه با جنبه های زیبایی بالا داشته باشند. خصوصا، اینکه لمینت برای مواردی است که با تغییر رنگ دائمی مربوط به استفاده از آنتی بیوتیک ها است، کوچک شدن، مشکلات شکل و فرم، خرد شدن یا شکستن دندان،ظاهر غیر متوازن، همینطور کسانی که با درمان با پر‌کردن و عصب کشی درگیر هستند، راه حل بهینه‌ای است.

هدف گروهی که لمینت دندان را می‌خواهند چیست؟

افرادی بالغ که از مشکلاتی که در بالا اشاره شد رنج می‌برند می‌توانند از درمان با لمینت استفاده کنند. تست پزشکی برای تشخیص درستی هدف پیش نیاز این کار است.

لمینت کردن دندان چگونه انجام میشود ؟

در ابتدا، اندازه‌گیری هایی از دهان به وسیله‌ی فیلم و عکس از بیمار گرفته می‌شود. مدارک ضبط شده و اندازه‌گیری ها سپس برای آزمایشگاه فرستاده می‌شوند. باتوجه به درخواست ها و انتظارات بیمار، یک ماکت برای تست های اولیه مطابق با درخواست های داده شده، تهیه می‌شود. این ماکت ها قرار داده می‌شوند، دندانپزشک و بیمار این دندان های جدید را در ظاهر، زیبایی، و عملکرد ارزیابی می‌کنند. بعد از اصلاحات ضروری برای مشاهده درخواست های مورد توقع بیمار، شکل نهایی فرم داده می‌شود، و قطعات لمینت روی دندان ها چسب می‌شوند.

موارد احتیاط در هنگام استفاده از دندان های لمینت شده چیست؟

قطعات لمینت در صورت مراقبت های ضروری تا سالها دوام می‌آورند. بیمار باید به طور منظم قطعات را با حرکات چرخشی در صبح بشوید و از نخ دندان مناسب، برای مراقبت از دندان استفاده کنید.
به علاوه؛
شستشوی دهان می‌تواند به عنوان مکمل مراقب از دهان استفاده شود.
دندان هایی با قطعات لمینت شده نباید برای گاز زدن یا جویدن غذاهای سخت استفاده شوند.
عادت خوردن ناخن ها و گاز زدن مداد باید ترک شود.
در مواردی که دندان ها سایش یا چسبیدن به هم دارند، گذاشتن صفحه محافظ در شب نباید نادیده گرفته شود.

لمینت ها چقدر دوام می‌آورند؟

بیمارانی که از مراقبت های دندانی راضی هستند و توصیه های پزشک خود را گوش می‌دهند، می‌وانند برای سالهای زیادی از لمینت دندان استفاده کننند. چون چینی از موادی با دوام ساخته شده، که این امر کاشت لمینت را با مشکل ایجاد نمی‌کند.
مرجع