کامپوزیت دندان در اصفهان | بهترین قیمت کامپوزیت سرامیکی ونیر در سال 99

احتمالا شنیده باشید که دوستانتان در مورد کامپوزیت دندان در اصفهان ( جراح دندانپزشک ) صحبت می کنند. شاید برای شما هم این سوالات ایجاد شده باشد که کامپوزیت دندان در اصفهان چه ویژگی هایی دارد؟  بهترین خدمات کامپوزیت سرامیکی ونیر در سال 99 را کدام مطب دندانپزشکی ارائه می دهد؟  در این مقاله اختصاصی به بررسی انواع مزایای کامپوزیت دندان در اصفهان میپردازیم.  همچنین یک متخصص کامپوزیت سرامیکی دندان در اصفهان در زمینه درمان مشکلات کامپوزیت ونیر در اصفهان را به شما عزیزان و همراهان وبسایت دکتر دشتی معرفی خواهیم کرد. پس لطفا تا آخر این مقاله تخصصی , با ما همراه باشید.

متخصص کامپوزیت دندان میشه معرفی کنید ؟

اگر به دنبال بهترین و مجهزترین مرکز کامپوزیت دندان در اصفهان هستید, ما به شما کلینک تخصصی دکتر عطاالله دشتی , جراح دندانپزشک در اصفهان را پیشنهاد میکنیم. دکتر دشتی با سابقه درخشان بیش از 20 سال در زمینه دندانپزشکی  ,  تمامی خدمات تخصصی مرتبط با کامپوزیت دندان را انجام میدهد.

قیمت کامپوزیت دندان در اصفهان چقدر است ؟

هزینه کامپوزیت دندان در اصفهان به صرفه تر و پایین تر از قیمت کامپوزیت سرامیکی دندان در تهران و مشهد و شیراز هست و طبیعتا رضایت بیشتری در میان علاقه مندان به خدمات کامپوزیت دندان در اصفهان را مشاهده میکنیم.  نتیجه قابل توجه و خوبی که مراجعین عزیزمان در شهر اصفهان داشتند نشانگر این موضوع هست که از نظر علاقه مندان به یک کامپوزیت دندان اصفهان , داشتن تخصص در این امر و همچنین هزینه معقول و به صرفه توسط دندانپزشک متخصص در اصفهان  ,جزو  فاکتور های اساسی محسوب میشود. برای اطلاع از آخرین نرخ قیمت کامپوزیت سرامیکی در اصفهان , با کلینیک تخصصی دکتر عطالله دشتی لطفا تماس بگیرید. مشاورین مجرب این مرکز فوق تخصصی دندانپزشکی در اصفهان به شما کمک میکنند که بهترین تجربه را از خدمات ما داشته باشید.

کامپوزیت دندان چیست ؟

برای درمان یک حفره دندانپزشک شما بخش پوسیده‌ی دندان شما را برمی‌دارد و سپس محلی از دندان را که برداشته است، پر می‌کند.
پر کردن همچنین برای ترمیم دندان های ترک خورده یا شکسته و دندان هایی که با اننجام کارهای نامناسب پوسیده شده‌اند (مانند جویدن ناخن یا ساییدن دندان هاروی یکدیگر).

چه اقداماتی برای پر کردن یک دندان وجود دارد؟

ابتدا، دندانپزشک از یک بی حسی موضعی برای بی حس کردن محل اطراف دندانی که قرار است پر شود، استفاده می‌کند. سپس، یک دریل، دستگاه سایش هوا، یا لیزر برای برداشتن قسمت پوسیده مورد استفاده قرار می‌گیرد. انتخاب دستگاه به سطح راحتی دندانپزشک، آموزش، سرمایه گذاری روی یک قطعه خاص همچنین محل و میزان پوسیدگی دندان، بستگی دارد.
سپس، دندانپزشک شما محل را بررسی کرده تا تشخیص دهد که تمام پوسیدگی رفع شده است. وقتی پوسیدگی از بین رفت، دندانپزشک محل را از باکتری و خرده دندان تمیز می‌کند تا برای پر کردن آماده باشد. اگر پوسیدگی نزدیک ریشه باشد، دندانپزشک شما ابتدا یک ساخت خطی از یونومر شیشه‌ای، رزین کامپوزیت، یا دیگر مواد را برای حفاظت از عصب قرار می‌دهد.
عموما، بعد از پر کردن، دندانپزشک شما کار را تمام و دندان را پولیش می‌زند.
اقدامات اضافی زیادی برای پر کردن های رنگ دندانی نیاز است که در ادامه می‌خوانی. بعد از اینکه دندانپزشک شما پوسیدگی را برداشت و محل را تمیز کرد، مواد رنگ دندان در لایه ها گذاشته می‌شوند. سپس، یک نور مخصو هر لایه گذاشته شده را محکم و سخت می‌کند. وقتی فرایند چند لایه‌ای کامل شد، دندانپزشک مواد کامپوزیت را برای نتیجه دلخواه، برش هر بخش اضافی، پولیش ترمیم نهایی شکل می‌دهد.

چه نوع مواد پرکردنی موجود است؟

امروزه، چندین مواد پرکردنی دندانی موجود است. دندان ها می‌توانند با طلا، چینی، آمالگام نقره‌ای (که از جیوه مخلوط شده با نقره، قلع، زینک و مس تشکیل شده اس)، یا رنگ دندانی، پلاستیک، و موادی که رزین کامپوزیت نام دارند، پر شوند.
در اینجا موادی هم وجود دارد که از تکه های شیشه تشکیل شده‌اند و با نام یونومر شیشه‌ای شناخته می‌شوند. موادی که در این روش استفاده می‌شود مانند استفاده از رزین پرکردنی کامپوزیت است.
محل و میزان پوسیدگی، هزینه پرکردن، پوشش بیمه شما، و توصیه های دندانپزشک در تشخیص بهترین نوع پرکردنی های دندانی برای شما کمک خواهند کرد.
سرامیک‌ها. این پرکردنی ها اکثرا از قلع ساخته شده مقاومت بیشتری در مقابل زنگ زدن نسبت به پرکردنی های رزین کامپوزیت دارند. این پرکردنی ها عموما تا 15 سال دوام می‌آورند و هزینه‌ای معادل با پرکردنی های طلا دارند.
یونومر شیشه‌ای از آکریلیک و نوع خاصی از مواد شیشه‌ای ساخته شده است. این مواد به صورت متداول برای پر کردن پایین خط لثه و برای پر کردن دندان بچه های کوچک استفاده می‌شود (اما هنوز سوراخ کردن نیاز است). یونومر های شیشه‌ای فلوراید آزاد می‌کنند، که می‌تواند دندان را از پوسیدگی های بعدی محافظت کند. اگرچه، این مواد از رزین کامپوزیت ضعیف‌تر بوده و برای استفاده حساس تر بوده و مستعد شکستن هستند. یونومر های شیشه‌ای عموما پنج سال یا کمتر دوام دارند و هزینه های قابل مقایسه ای با رزین کامپوزیت دارند.
مرجع