عصب کشی دندان در اصفهان | متخصص درمان ریشه دندان + قیمت

احتمالا شنیده باشید که دوستانتان در مورد عصب کشی دندان در اصفهان ( درمان ریشه دندان ) صحبت می کنند. شاید برای شما هم این سوالات ایجاد شده باشد که عصبکشی دندان چیست ؟  بهترین متخصص عصبکشی در سال 99  چه کسی است ؟  در این مقاله اختصاصی به بررسی انواع مزایا و معایب جراحی کربوکسی تراپی  و هزینه عصب کشی در اصفهان و خطرات لابیاپلاستی میپردازیم.  همچنین یک جراح دندان پزشکی در اصفهان در زمینه درمان ریشه دندان را به شما عزیزان و همراهان وبسایت دکتر دشتی معرفی خواهیم کرد. پس لطفا تا آخر این مقاله تخصصی , با ما همراه باشید.

جراحی عصب کشی در اصفهان

اگر به دنبال بهترین دکتر عصب کشی اصفهان هستید, ما به شما کلینک تخصصی دکتر عطاالله دشتی , جراح دندانپزشک در اصفهان را پیشنهاد میکنیم. دکتر دشتی با سابقه درخشان بیش از 20 سال در زمینه جراحی دندانپزشکی  ,  تمامی خدمات تخصصی مرتبط با جراحی دندان را انجام میدهد.

هزینه عصب کشی در اصفهان چقدر است ؟

هزینه عصب کشی دندان در اصفهان به صرفه تر و پایین تر از قیمت عصب کشی دندان در تهران و مشهد و شیراز هست و طبیعتا رضایت بیشتری در میان علاقه مندان به عصب کشی دندان در اصفهان را مشاهده میکنیم.  نتیجه قابل توجه و خوبی که مراجعین عزیزمان در شهر اصفهان داشتند نشانگر این موضوع هست که از نظر علاقه مندان به عمل عصب کشی دندان , داشتن تخصص در این امر و همچنین هزینه معقول و به صرفه توسط جراح دندانپزشک در اصفهان ,جزو  فاکتور های اساسی محسوب میشود. برای اطلاع از آخرین نرخ قیمت عصب کشی دندان در اصفهان , با کلینیک تخصصی دکتر عطالله دشتی لطفا تماس بگیرید. مشاورین مجرب این مرکز فوق تخصصی دندانپزشکی در اصفهان به شما کمک میکنند که بهترین تجربه را از خدمات ما داشته باشید.

درمان ریشه دندان چیست ؟

اهمیت عصب کشی امروزه در سراسر جهان به دلیل کاهش درد دندان و آرامش بیشتر اثبات شده است.
آسیب دندان علل مختلفی دارد. اما تشخیص به موقع توسط دندانپزشک می تواند از آسیب بیشتر جلوگیری کند.
اگر می خواهید در مورد دلایل آسیب دندان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، راهی برای بهبودی و نحوه جلوگیری دوباره از آن پیدا کنید ، این مقاله را از دست ندهید.

عصب کشی چیست ؟

درمان عصب کشی به منظور از بین بردن باکتری های موجود در ریشهی آلوده، جلوگیری از آسیب مجدد دندان و نجات دندان طبیعی انجام می‌شود.
هنگامی که فرد تحت عصب کشی قرار می گیرد، قسمت ملتهب یا آلوده برداشته می شود و
داخل دندان با دقت تمیز و ضد عفونی شده و سپس پر شده و آب بندی می شود.

در طول درمان عصب کشی چه اتفاقی می افتد؟ درباره این روش سریع و راحت که می تواند درد شما را تسکین داده و دندان طبیعی شما را حفظ کند، بیشتر بیاموزید.
نیازی به نگرانی نیست اگر دندانپزشک یا متخصص شما، عصب کشی را برای درمان دندان آسیب دیده یا خراب تجویز کند. هر ساله میلیون ها دندان با این روش درمان شده، درد آن تسکین یافته و دوباره سالم می شوند.

در داخل دندان شما، زیر مینای سفید و یک لایه سخت به نام عاج، یک بافت نرم به نام پالپ وجود دارد. این بافت شامل رگ های خونی، اعصاب و بافت همبند است که در رشد ریشه دندان شما کمک می کند. یک دندان کاملا توسعه یافته بدون پالپ می تواند زنده بماند زیرا دندان همچنان توسط بافت‌های اطراف آن تغذیه می شود.

درمان عصب کشی مدرن چیزی شبیه به گفته های قدیمی نیست! این درمان بسته به وضعیت دندان و شرایط شخصی شما معمولا می تواند در یک یا دو قرار ملاقات انجام شود. انجام عصب کشی نسبتا بدون درد و بسیار موثر است.

حفظ و صرفه جویی در دندان طبیعی توسط عصب کشی مزایای بسیاری دارد:
• جویدن کارآمد
• نیرو و احساس نیش طبیعی
• ظاهر طبیعی
• سایر دندان ها را از ساییدگی یا فشار بیش از حد محافظت می کند

همه چیز درباره‌ی عصب کشی

یک عصب کشی (همچنین به عنوان یک درمان کانال ریشه شناخته می شود) یک روش حیاتی است، اما موردی که متخصصان هر روز آن را انجام می‌دهند. قبل از شرکت در هر نوع کار دندانپزشکی، مهم است که مراحل انجام عصب کشی و حقایقی درباره‌ی آن را بدانید.

آیا عصب کشی منجر به  آسیب می‌شود ؟

از آنجا که به بیماران بیهوشی داده می شود ، عصب کشی دردناک‌تر از یک روش معمول دندانپزشکی مانند پر کردن یا کشیدن دندان عقل نیست. با این حال، درد بعد از عصب کشی بطور کلی شامل کمی زخم یا بی حسی است و حتی می تواند برای چند روز ناراحتی خفیف ایجاد کند.

بعد از انجام عصب کشی میتوان به مدرسه یا محل کار رفت؟

اگرچه به احتمال زیاد بعد از عمل 2-4 ساعت هشیار خواهید بود، بیشتر بیماران قادر به بازگشت مستقیم به مدرسه یا محل کار بعد از عصب کشی هستند. اما تا زمانی که بی حسی کاملا از بین برود، باید از خوردن غذا خودداری شود.

چطور از نیاز به عصب کشی اطلاع پیدا کنیم؟

عصب کشی برای دندان ترک خورده ، حفره عمیق یا مشکلات مربوط به پر شدن قبلی مورد نیاز است. به طور کلی بیماران وقتی متوجه می شوند دندان‌هایشان به خصوص در مورد احساس گرما و سرما حساس شده است، نیاز به عصب کشی دارند.

علائمی وجود دارد که نشان می دهد شما نیاز به عصب کشی دارید:

• درد شدید هنگام جویدن یا گاز گرفتن
• جوش های لثه
• یک دندان خرد شده یا ترک خورده
• حساسیت طولانی به گرما یا سرما حتی پس از برطرف شدن این احساس
• لثه های متورم یا نازک
• پوسیدگی عمیق یا تیرگی لثه ها

قیمت عصب کشی دندان چقدر است ؟

هزینه بسته به نوع پیچیده بودن مشکل و اینکه کدام دندان مورد نظر است، متفاوت است. درمان دندان‌های انتهای دندان دشوارتر است. معمولا بیشتر بیمه های دندانپزشکی پوشش خاصی را برای درمان عصب کشی فراهم می کنند.

به طور کلی ، درمان عصب کشی و ترمیم دندان طبیعی نسبت به روش کشیدن دندان، ارزان تر است. برای ترمیم عملکرد جویدن و جلوگیری از جابجایی دندان‌های مجاور، دندان کشیده شده باید با ایمپلنت یا پل جایگزین شود. این روش‌ها به نسبت درمان عصب کشی و ترمیم مناسب، هزینه بیشتری دارند.

درمان عصب کشی چگونه باعث نگه داشتن دندان می‌شود؟

لازم است که در صورت پوسیدگی عمیق، رویه های مکرر دندانپزشکی، روکش معیوب یا ترک و تراشه در دندان، درمان عصب کشی یا کانال ریشه انجام شود. آسیب دیدگی به دندان شما ممکن است حتی اگر دندان، ترک قابل مشاهده ای نداشته باشد باعث، آسیب دیدگی پالپ شود. اگر التهاب یا عفونت پالپ درمان نشود، می تواند باعث ایجاد درد یا ایجاد آبسه شود.

هنگامی که شما عصب کشی یا سایر روش‌های درمان را انجام می دهید، پالپ ملتهب یا آلوده برداشته می شود و قسمت داخلی دندان با دقت تمیز و ضد عفونی می شود ، سپس با یک ماده لاستیکی مانند گوتا-پرکا پر شده و آب بندی می شود. پس از آن، دندان با روکش یا پر کردن برای محافظت ترمیم می شود و مانند هر دندان دیگر عملکرد خود را ادامه خواهد داد.

نتیجه گیری مقاله عصب کشی

عصب کشی به شما کمک می کند که لبخند طبیعی خود را حفظ کنید، به خوردن غذاهایی که دوست دارید ادامه دهید و نیاز به انجام کارهای دندانپزشکی مداوم را محدود کنید. با مراقبت مناسب، اکثر دندان‌هایی که تحت درمان عصب کشی قرار گرفته اند می توانند یک عمر کامل داشته باشند.