سفید کردن دندان در اصفهان | بهترین قیمت بلیچینگ دندان در سال 99

احتمالا شنیده باشید که دوستانتان در مورد سفید کردن دندان در اصفهان ( جراح دندانپزشک ) صحبت می کنند. شاید برای شما هم این سوالات ایجاد شده باشد که سفید کردن دندان در اصفهان چه ویژگی هایی دارد؟  بهترین خدمات بلیچینگ دندان در سال 99 را کدام مطب دندانپزشکی ارائه می دهد؟  در این مقاله اختصاصی به بررسی انواع مزایای سفید کردن دندان در اصفهان میپردازیم.  همچنین یک متخصص بلیچینگ و سفید کردن دندان در اصفهان در زمینه درمان مشکلات سفید کردن دندان را به شما عزیزان و همراهان وبسایت دکتر دشتی معرفی خواهیم کرد. پس لطفا تا آخر این مقاله تخصصی , با ما همراه باشید.

متخصص سفید کردن دندان میشه معرفی کنید ؟

اگر به دنبال بهترین و مجهزترین مرکز سفید کردن دندان در اصفهان هستید, ما به شما کلینک تخصصی دکتر عطاالله دشتی , جراح دندانپزشک در اصفهان را پیشنهاد میکنیم. دکتر دشتی با سابقه درخشان بیش از 20 سال در زمینه دندانپزشکی  ,  تمامی خدمات تخصصی مرتبط با بلیچینگ دندان را انجام میدهد.

قیمت بلیچینگ دندان در اصفهان چقدر است ؟

هزینه بلیچینگ دندان در اصفهان به صرفه تر و پایین تر از قیمت سفید کردن دندان در تهران و مشهد و شیراز هست و طبیعتا رضایت بیشتری در میان علاقه مندان به خدمات سفید کردن دندان در اصفهان را مشاهده میکنیم.  نتیجه قابل توجه و خوبی که مراجعین عزیزمان در شهر اصفهان داشتند نشانگر این موضوع هست که از نظر علاقه مندان به یک سفید کردن دندان اصفهان , داشتن تخصص در این امر و همچنین هزینه معقول و به صرفه توسط دندانپزشک متخصص در اصفهان  ,جزو  فاکتور های اساسی محسوب میشود. برای اطلاع از آخرین نرخ بلیچینگ دندان در اصفهان , با کلینیک تخصصی دکتر عطالله دشتی لطفا تماس بگیرید. مشاورین مجرب این مرکز فوق تخصصی دندانپزشکی در اصفهان به شما کمک میکنند که بهترین تجربه را از خدمات ما داشته باشید.

مزایا و معایب سفید کردن دندان

سفید کردن دندان یک روش رایج در دندانپزشکی زیبایی است که از محصولات سفید کننده (معمولاً حاوی پراکسید هیدروژن یا کاربامید پراکسید بعنوان ماده سفید کننده) استفاده می کند تا دندان های شما سفیدتر و روشن تر شود.

مزایای بلیچینگ دندان چیست ؟

در اینجا واضح ترین مزایای استفاده از سفید کردن دندان های شما بدون توجه به نوع سفید کننده یا فرآیند سفید کننده آورده شده است.

• بهبود ظاهر: افراد با لبخندهای تمیزتر، تمایل به نشان دادن اعتماد به نفس را دارند که همیشه برایشان جذاب است. البته تا زمانی که بیش از حد این کار را انجام ندهند و مغرور نباشند. قطعا دندان های سفید و مرتب، زیبایی فرد را چند برابر خواهند کرد.

• لبخندهای کشیده سالم، اعتماد به نفس و زیبایی مرتبط می شوند: شخصی با یک لبخند عالی و جذاب، اکثرا قابل اعتماد خواهد بود. لبخندها تقریبا همیشه نشانه‌ی سلامتی ، زیبایی و شیوه زندگی مناسب هستند (بر خلاف کسی که دندانهای ناقص یا گمشده ای دارد که معمولا بی‌خانمان یا یک فرد فقیر است).

• متناسب بودن بهتر با جامعه: در دنیایی که اکثر افراد به ظاهر قضیه اهمیت می‌دهند، داشتن لبخند روشن و تمیز بودن دندان‌ها یک اصل و ضرورت است. از این گذشته، با لبخند زدن‌های شما، احساس خوبی به اطرافیان منتقل خواهد شد.

• برداشت های اول خوب را به ارمغان می آورد: به یاد داشته باشید، اولین برداشت‌ها همیشه مهم‌ترین هستند. بنابراین، با یک لبخند براق، ارتباطات شما با دیگران، بهتر شکل خواد گرفت و آنان از شما برداشت خوبی خواهند داشت، بدون اینکه حتی ارتباط کلامی برقرار کرده باشید. افراد تمایل دارند در اطراف افراد دیگری جمع شوند كه باعث می شود احساس راحتی و امنیت داشته باشند. با داشتن یک لبخند سفید (و یاد گرفتن لبخند زدن زیبا و قابل اعتماد)، به همه دنیا می‌گویید که شما فردی خوب و قابل اعتماد، محترم و راستگو هستیدقرار دادن به‌عنوان تصویر شاخص

• تقویت اعتماد به نفس: هرچه موفقیت بیشتری داشته باشید اعتماد به نفس خود را نسبت به خود و توانایی های خود احساس می کنید، به همین دلیل موفق ترین افراد نیز با اعتماد به نفس بیشتری رفتار می کنند. برای اطمینان از تلاش‌هایی که می‌تواند به موفقیت منجر شود ، هنوز به اعتماد به نفس احتیاج دارید. شما همچنین به اعتماد به نفس برای مقابله با شکست، نیاز دارید.

• نقص صورت دور می شود: لبخند خوب و زیبا، باعث می شود حتی افراد مسن 10 تا 20 سال جوان تر به نظر برسند. آن لبخند روشن و زیبا که با سفید کردن دندان ها به روشی دقیق حاصل می شود، برای جلب توجه نکردن نواقص صورت مانند لکه ها، چین و چروک، خطوط خنده و لپ های افتاده، ابزاری کارآمد است. یک لبخند بهتر می‌تواند تفاوت های زیادی در ظاهر و احساس جوانیو نشاط در شما و حتی اطرافیانتان به وجود آورد.

سایر مزایای سفید کردن دندان

جوانب مثبت یا مزایای سفیدتر کردن دندانهای شما کاملا شامل زیبایی است. طبق واقعیت های ارائه شده توسط آکادمی دندانپزشکی زیبایی آمریکا ، تقریبا 92 درصد از بزرگسالان معتقدند لبخندهای جذاب باعث می شود اعضای جنس مخالف جذاب تر شوند و 74 درصد از بزرگسالان فکر می کنند لبخندهای جذاب باعث موفقیت در اشتغال می شوند. یکی دیگر از مهمترین مزایای سفید کردن دندانهای شما، افزایش اعتماد به نفس شما است.

معایب بلیچینگ را میشه توضیح بدید

به نوبه خود ، معایب کلی نیز وجود دارد که باید هنگام سفید شدن دندان ها انتظار داشت.
خطرات زیادی وجود دارد که حتی زیباترین لبخند ها را نیز شامل می‌شود.

• پوشش بیمه دندانپزشکی (یا فقدان آن): اگر بیمه شما، دندانپزشکی زیبایی را پوشش می دهد ، پس تبریک می گویم. شما جزو معدود افراد خوشبختی با بیمه نامه هایی هستید که به اندازه کافی سخاوتمندانه می توانند سفید کردن دندان را پوشش دهند. حتی اگر هزینه ها پوشش داده شود ، احتمالاً حق امتیاز بیشتری برای این امتیاز پرداخت خواهید کرد.

• خارج از هزینه جیب: به دلیل عدم پوشش بیمه، سفید کردن دندان‌ها معمولا با هزینه کامل از جیب خودتان پرداخت می شود. در صورت تمایل به انجام این کار باید یا واقعا سرمایه دار باشید یا به اندازه‌ی کافی پس انداز کنید و یا گزینه های ارزان تری برای رضایت فوری (درمان خانگی به جای درمان توسط دندانپزشک) پیدا کنید.

• فقط افراد خاصی می توانند دندن خود را سفید کنند: حتی ممکن است شما کاندیدای سفید کننده دندان نباشید. اگر دندان های خود را ترمیم کردید، نمی توانید از خدمات سفید کننده استفاده کنید، زیرا می توانند در اثر سفید شدن آسیب ببینند. بیمارانی که لکه های ذاتی در عاج و مواد دندان دارند، باید بدانند که این لکه ها به راحتی با سفید کردن مینای دندان قابل حذف نیستند. اغلب دندان های زرد رنگ را می‌توان سفید کرد، اما سایر رنگ ها به سختی تغییر رنگ می‌دهند.

• نتایج دائمی نیستند: صرف نظر از خدمات سفید کننده دندان که از آن استفاده کرده اید، دندان های شما به طور دائم سفید نخواهد ماند. شما هنوز هم باید آنها را مسواک بزنید تا سفیدی آنها حفظ شود وگرنه مجبورید دوباره آنها را سفید کنید. چرخه مداوم خوردن غذا باعث لکه دار شدن آنها می شود. اگر می خواهید سفیدی دندان‌هایتان دوام بیشتری داشته باشد ، باید بهداشت دندان را حفظ کنید. بسته به بهداشت دهان و دندان و رژیم غذایی ، ممکن است لازم باشد هر چند سال این کار را انجام دهید.

• تغییر رژیم غذایی و خودداری از برخی مواد غذایی: حالا که دندانهای سفیدتری دارید باید از برخی از غذاها و نوشیدنی ها پرهیز کنید، چرا که خیلی سریع مانند لکه جوهری که به کاغذ می‌چسبد، دندانتان را لکه دار می کند. از انواع توت ها ، قهوه ، سس سویا و هر نوع غذای سرشار از تانن خودداری کنید. غذاهای اسیدی همچنین باعث ایجاد لک و حتی پوسیدگی دندان های شما می شوند.

• سفید کردن دندان خیلی هم ساده نیست: این که آیا شما می توانید خمیر دندان سفید کننده، نوارهای سفید کننده، سینی های سفید کننده و ژل ها یا راه حل های سفید کننده لیزر در مطب را امتحان کنید، به تنهایی کافی نیست. سفید کردن دندان ها برای همه امکان پذیر نیست. ممکن است دندان‌های شما، پذیرنده این تکنیک نباشند یا ممکن است لکه های ذاتی از یک دندان خراب در شما وجود داشته باشد.

خطرات بلیچینگ دندان

سفید کردن دندان ها می تواند عوارض جانبی زیادی ایجاد کند که حساسیت دندان و سوزش لثه از جمله آن‌هاست. با این حال، دندانپزشکان خاطرنشان می کنند که سوزش لثه معمولا توسط سینی های سفید کننده بد (به جای خود عامل سفید کننده) ایجاد می شود و حساسیت و سوزش بافت اغلب در طی یک یا سه روز پس از پایان درمان از بین می رود.

این را باید در نظر داشته باشید که برخی از مواد سفید کننده قوی می توانند باعث سوختگی بافت نرم (لثه) ، احساس سوزش در گلو و ناراحتی معده شوند. در سراسر جهان، هنوز بحث بر سر اینکه آیا سفید شدن دندان بر ساختار دندان‌ها از جمله مینای دندان تاثیر دارد یا خیر، وجود دارد. البته که اکثر دندانپزشکان احتمال می‌دهند که این کار را انجام می دهد.

مزایای سفید کردن دندان

با این حال، در اینجا برخی از مزایای خاص در مورد سفید کردن دندان ها وجود دارد که قطعا باید آنها را مورد توجه قرار دهید.

• سفید کردن در منزل راحت تر است: به جای این که مجبور شوید هر بار که بخواهید به مطب دندانپزشک خود مراجعه کنید و به منظور شستشوی دندان خود به کلینیک دندان مراجعه کنید، می توانید این کار را خودتان به راحتی در خانه و محل کار خود انجام دهید. این موجب صرفه جویی در هزینه و در مصرف بنزین می شود. حتی اگر با پیاده روی چند دقیقه ای هم بتوان به درمانگاه رسید، باز هم بهتر است به جای مراجعه های متعدد به مطب دندانپزشک، نوارهای سفید کننده یا سینی سفید کننده را یک بار خریداری کنید.

• سفید کردن در منزل ایمن تر است: شواهدی وجود دارد که نشان می دهد برخی دندانپزشکان از خدمات سفید کننده در داخل مطب از مواد شیمیایی قوی سفید کننده استفاده می کنند. ذکر این نکته حائز اهمیت است که خطر حساسیت به لثه و دندان به عنوان یک عارضه جانبی استفاده از ژلی که حاوی 25٪ پراکسید هیدروژن به علاوه سایر مواد شیمیایی است، وجود دارد. با سفید کردن در خانه ، شما کنترل بیشتری دارید و بسیاری از محصولات (مانند نوارهای سفید کننده) به اندازه آن ژل‌ها از نظر شیمیایی قوی نیستند.

• سفید کردن در منزل گزینه های بیشتری را ارائه می دهد: می توانید مسیر ساده را طی کرده و دندانهای خود را با خمیردندان سفید کننده به علاوه دهانشویه مناسب مسواک بزنید. همچنین می توانید از نوارهای سفیدکننده تجاری استفاده کنید که می توانند لکه های با عمر 14 ساله را از دندان های شما خارج کنند. همچنین می توانید ترکیبی از خدمات داخلی و خانگی را با سینی های سفید کننده داشته باشید.

• خدمات سفید کننده در مطب سریعتر انجام می‌شود: می توانید در یک یا دو ویزیت دندان‌هایتان را سفیدتر کنید. انتظار می رود از خدمات سفید کننده لیزر داخلی استفاده کنید که می توانند از همان ابتدا سفید کردن دندان‌های شما را شروع کنند. به این دلیل که این مواد شیمیایی قوی هستند و به نور “لیزر” واکنش می دهند به گونه ای که کل روند سفید کردن آن تقریبا چند لحظه است. همچنین به این معنی امن تر است که مجبور نیستید دندان های خود را به مدت طولانی در مواد شیمیایی خیس کنید (اگرچه در زمینه های دیگر ناامن است).

• خدمات سفید کننده خانگی موثرتر است: خدمات سفید کننده لیزر سفید کننده یا سفید کننده لیزر (از هر نوع محصول موجود در خانه ، چه نوارهای سفید کننده ، چه سینی های سفید کننده و یا (البته) خمیردندان سفید کننده)، قوی تر و موثرتر است و به همین دلیل بسیار گران است. این کار قطعا بهتر از گزینه های ارزان تر عمل می کند. این همچنین شامل کمک یک دندانپزشک حرفه ای است که همیشه مورد استقبال قرار می گیرد.

معایب خاص بلیچینگ

در مورد مضرات خاص سفید کننده‌های دندان، موارد زیر را به خاطر داشته باشید.

• گران بودن سفید کننده دندان: برخی سفید کننده های دندان گران هستند، به خصوص وقتی که دندان‌هایتان با رنگ قهوه ای و به طور عمیق لکه دار شده باشند. مهم نیست که چند بار آن‌ها را مسواک بزنید، آن‌ها به این راحتی سفید نخواهند شد. باید بدانید که خدمات سفید کردن دندان ها می تواند بسیار پر هزینه باشد.

• هزینه های بیشتر برای سفید کردن دندان‌ها در خانه: برچسب های قیمت برای کیت های سفید کننده در منزل، ارزان تر هستند اما چون لازم است چندین بار آنها را بخرید و برای مدت زمان طولانی تری از آنها استفاده کنید، به صرفه نیستند. البته به میزان لکه های موجود در دندان‌هایتان نیز بستگی دارد. ممکن است چند بار استفاده از آن‌ها برای داشتن دندان‌های سفید و مانند مروارید درخشان، کافی نباشد. خدمات ارزان‌تر، چیزی جز تمیز کردن دندان‌ها با درجه سفید کننده‌ی کمتر ندارند.

• حساسیت دندان‌ها و لثه به سفید کردن دندان توسط لیزر: خصوصا سفید کردن دندان‌ها توسط لیزر، هنگام تحریک ژل پراکسید (و همچنین زخمها و واکنشهای آلرژیک) جزو معایب بزرگ است. به همین دلیل آخرین تکرار‌های سفید کردن دندان، شامل موارد احتیاطی از قبیل سدهای دندانپزشکی برای محافظت از لثه و دهان، ژل های ضخیم تر، خیساندن محدود و بخش های اندازه گیری شده به گونه ای است که دندان ها به مدت طولانی خیس نشوند.

• بیش از حد خیساندن سفید کننده های دندان برای سینی‌ها خطرناک است: آیا تا به حال دیده‌اید که برای یک استخوان مرغ که چند هفته در یک کاسه سرکه خیس می شود، می‌افتد؟ بعد از قرار گرفتن در معرض چنین چیزی، استخوان مرغ، بسیار قابل خمش و قابل شکست می‌شود. بنابراین، حتی اگر هنگام لیزر کردن آنها از طریق سینی های سفید کننده سفارشی، هیچ نور لیزری بر روی دندان‌های شما روشن نشود، همیشه بهتر است که با احتیاط عمل کنید و از خیس شدن بیش از حد دندان خودداری کنید. اگر آنها را در مدت زمان طولانی تر از حد معمول در ژل پراکسید خیس کنید، خطرناک خواهد بود.

• سفید کردن نوارها و خمیر دندانها به خوبی روی زردی شدید دندان کار نمی کنند: در حالی که تمام تکنیک های سفید کردن در برابر دندان‌هایی که بطور طبیعی از بین رفته و دندان‌های خراب، کار نمی کنند، مینای شفاف شما را به رنگ خاکستری می گذارند، و خمیردندان و نوارهای سفید کننده در برابر دندان های لکه دار بی اثر هستند. از این گذشته، مهم است که به یاد داشته باشید که خمیر دندان‌های سفید کننده، فقط از طریق فلوراید و نوارهای سفید کننده سفید می‌شوند، کربامید پراکسید در آنها با غلظت قابل توجهی پایین تر از آنچه می توانید از سینی های سفید کننده و خدمات سفید کننده لیزر دریافت کنید، داشته باشد.

ایمنی در سفید کردن دندان

اگر دندان‌هایتان را سفیدتر می کنید، لازم است نگاهی به دستورالعمل های سازنده سفید کننده بیاندازید که مطمئن باشید از آنها به درستی استفاده می‌کنید. مواد سفید کننده دندان پراکسید بی خطر هستند و از جمله این محصولات سفید کننده می توان به شستشوها ، خمیردندان ، نوارها ، ژلها ، سفید کننده های پایه سینی و درمانهای سفید کننده داخل بدن اشاره کرد. با این حال، اکیدا توصیه می شود که سفید کردن دندان ها توسط یک مراقب بهداشت دهان و دندان انجام شود تا خطرات احتمالی را کاهش داده و نتایج سفید کننده را به حداکثر برساند. همچنین توصیه می‌شود که دندان های خود را فقط بعد از مشاوره با دندانپزشک سفید کنید تا اطمینان حاصل کنید که برای شما مناسب است.

آیا بلیچینگ برای همه مفید است؟

در حالی که سفید کردن دندان‌های شما دارای مزایای زیبایی زیادی است، اما این موارد برای همه مهم نیست. سفید کردن دندان ها اغلب بیش از اندازه گران بوده و روی انواع تغییر رنگ دندان عمل نمی کند. دندانپزشکان خاطرنشان می کنند که مواد سفید کننده بر روی روکش ها، دندان‌های پر شده، تاج ها و کلاه ها موثر نیستند و احتمالا برای تغییر رنگ قهوه‌ای، خاکستری و رنگ ناشی از خرابی دندان یا دارو عمل نمی کنند.

چند بار باید دندان خود را سفید کنیم؟

سفید کردن بیش از حد دندان‌های شما اغلب خطر عوارض جانبی منفی مانند حساسیت دندان و آسیب به مینای دندان و لثه را افزایش می‌دهد. اما هیچ دستورالعمل رسمی برای چگونگی سفید کردن ایمن با خیال راحت وجود ندارد. به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از انجام آن به دندانپزشک مراجعه کنید و همیشه دستورالعمل های محصولی که استفاده می‌کنید را دنبال کنید. برخی متوجه می شوند که سفیدی بعد از گذشت فقط یک ماه از بین می رود، در حالی که برخی دیگر تا چند سال نیز به درمان سفید کردن دندان نیاز پیدا نمی‌کنند.

نتیجه گیری

دانستن جوانب مثبت و منفی سفید کردن دندان به شما کمک می کند تا تعیین کنید که آیا این کار مناسب برای شما مناسب است یا خیر. در صورت استفاده صحیح، محصولات سفید کننده دندان ایمن هستند، اما برای همه نوع لکه ها مؤثر نخواهند بود.